marți, martie 25, 2014

un iPad mini împreună cu F64.ro şi Canon!


Îmi doresc un G de ani de zile, am început cu G9, G10, G11, G12 și de anul trecut am rămas fixat pe Canon PowerShot G16 care poate fi cumpărat de la F64.ro de [aici].
Nu sunt cine știe ce fotograf, fac poze în timpul liber aproape la orice mă atrage și care poate fi arătat și altora. Mă atrage Canon PowerShot G16 pentru că este compact și performant, are senzor măricel pentru un aparat compact, are vizor optic, diafragma maximă f/1.8 - f/2.8 și cel mai grozav are conectivitate Wi-Fi.
Personal am deja un DSLR dar m-am cam săturat de tot schimbat la obiective, m-am cam săturat să nu mai am loc de nimic în rucsac în afară de echipamentul foto. Un Canon PowerShot G16 ar rezolva perfect problema. Un Canon PowerShot G16 m-ar ajuta să fotografiez în continuare ceea ce îmi place și în mod special orașul meu: [album partea 1], [album partea 2].
Iar un iPad mini mai ales împreună cu Canon PowerShot G16 care are conectivitate Wi-Fi m-ar ajuta rapid în procesul de editare minimală (lumină, contrast și eventual un crop) și publicarea fotografiei imediat după ce a fost făcută.
Un iPad mini m-ar face fericit pe mine, pe prietenii mei de pe facebook dar și pe oamenii din orașul meu care au plecat departe de el și care îi duc dorul.  

     

Niciun comentariu: